Територіальні органи ДФС
у Чернігівській області

Офіційний портал
Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Який із запропонованих нових наборів даних у формі відкритих даних Ви вважаєте є найбільш пріоритетним

Звіт Чернігівської митниці ДФС про роботу зі зверненнями громадян за 12 місяців 2017 року

29.12.2017

І. Інформаційний аналіз письмових звернень громадян

З початку року до Чернігівської митниці ДФС  надійшло 7 письмових звернень громадян, що на 1 звернення більше кількості звернень, що надійшли у 2016 році. За видом звернень: 3 звернення є скаргами (43%), 4 звернення є заявами (57%).

За надходженням: 6 звернень надійшли поштою (безпосередньо від громадян), 1 звернення залишено під час особистого прийому громадян.

За суб’єктом звернень:  вказані 7 звернень є індивідуальними зверненнями.

За тематикою звернень

3 письмові звернення є скаргами. Зокрема:

1 письмове звернення є скаргою на дії посадових осіб митниці  про безпідставне, на думку заявника, порушення справи про порушення митних правил та вилучення майна заявника – предметів правопорушення.

Митницею відмовлено у задоволенні звернення, так як за результатом розгляду звернення встановлено правомірність дій посадових осіб митниці під час проведення процесуальних дій у справі про порушення митних правил, зокрема щодо складання протоколу про порушення митних правил та  тимчасового вилучення товарів - безпосередніх предметів правопорушення.

На вказане звернення надано відповідь заявнику про правомірність дій посадових осіб митниці та про можливість подальшого розпорядження тимчасово вилученими предметами правопорушення тільки після розгляду судовим органом справи по суті та прийняття відповідного рішення.

1 письмове звернення є скаргою на дії посадових осіб митниці  про безпідставне, на думку заявника, порушення справи про порушення митних правил.

Митницею відмовлено у задоволенні звернення, так як за результатом розгляду звернення встановлено правомірність дій посадових осіб митниці під час проведення процесуальних дій у справі про порушення митних правил, зокрема щодо складання протоколу про порушення митних правил.

На вказане звернення надано відповідь заявнику про правомірність дій посадових осіб митниці та роз'яснено права осіб, які притягуються до адміністративної відповідальності за порушення митних правил, та заінтересованих осіб.

Причиною виникнення зазначених скарг є суб’єктивна позиція громадян, а саме незгода громадян із законними діями посадових осіб митниці щодо порушення посадовими особами митниці справ про порушення митних правил та із тимчасовим вилученням у 1 випадку товарів - безпосередніх предметів правопорушення.

Крім того, 1 письмове звернення - скарга на дії посадових осіб митниці  щодо направлення подання до органів державної виконавчої служби про примусове стягнення штрафу згідно постанови митниці у справі про порушення митних правил. За результатом проведеної перевірки було встановлено факт помилкового направлення митницею подання до органів державної виконавчої служби та вжито заходи, щодо відкликання вказаного подання. Таким чином, за результатом розгляду зазначене звернення було митницею задоволено, а заявнику своєчасно була надана відповідь.

4 письмові звернення, що є заявами, стосувались наступних питань:

1 письмове звернення щодо надання благодійної фінансової підтримки  регіональному відділенню Товариства Червоного Хреста України для подальшого надання допомоги дітям сиротам, інвалідам, безхатченкам, самотнім людям похилого віку, особам, переміщеним з Донецької та Луганської областей, біженцям АР Крим та іншим верствам населення, які потребують соціального захисту та підтримки.

Вказане звернення було задоволено. Працівниками митниці було придбано марки Червоного Хреста України, а зібрані кошти в установленому порядку перераховані на рахунок Чернігівської обласної організації Товариства Червоного Хреста України.

1 письмове звернення щодо сприяння у розділі майна між заявником та третьою особою.  За результатом розгляду цього звернення митницею надано роз’яснення що серед особового складу митниці відсутній працівник, з яким заявник має суперечку щодо розділу майна, а також повідомлено, що відповідно до функціональних повноважень Чернігівська митниця ДФС не може жодним чином сприяти у розділі майна.

1 письмове звернення про надання громадянину офіційного підтвердження факту тимчасового призупинення митного оформлення у міжнародному автомобільному пункті пропуску "Нові Яриловичі – Нова Гута" через перебої в роботі обладнання.

За результатом вказане звернення було задоволено. Заявнику надано офіційне письмове підтвердження митницею факту тимчасового призупинення митного оформлення у міжнародному автомобільному пункті пропуску "Нові Яриловичі – Нова Гута" із зазначенням часу та причин такого тимчасового призупинення.

 1 письмове звернення надійшло від працівника митниці, інваліда 3 групи, про скасування норми наказу митниці щодо відсторонення від виконання посадових обов'язків в частині визначення працівнику іншого робочого місця в адміністративній будівлі митниці. За результатом розгляду цього звернення надано роз’яснення заявнику про правомірність дій митниці.

В митниці відсутні випадки порушення встановлених термінів розгляду звернень або випадки ненадання відповідей на письмові звернення громадян.

У звітному періоді відсутні випадки колективних, повторних та неодноразових звернень громадян до Чернігівської митниці ДФС.

Протягом звітного періоду до Чернігівської митниці ДФС не надходили звернення від жінок, яким  присвоєно  почесне  звання України „Мати-героїня,”  інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв Соціалістичної Праці, Героїв Радянського Союзу та Героїв України, а також звернення від ветеранів війни та праці, непрацездатних осіб, а також осіб, що постраждали від аварії на ЧАЕС, багатодітних сімей, одиноких матерів та інших громадян, які потребують соціального захисту.

 

 

ІІ. Проведення особистого прийому громадян.

У січні-грудні 2017 року в митниці проводився особистий прийом громадян, під час якого було прийнято 17 громадян. При цьому, 5 громадян були прийняті начальником митниці, 2 громадянина – заступниками начальника митниці, 10 громадян - начальниками митних постів «Нові Яриловичі», «Сновськ» та начальником управління організації митного контролю Чернігівської митниці ДФС.

На особистому прийомі громадяни звертались з питань митної політики  - 12 звернень, соціального захисту - 1 звернення, працевлаштування та проходження служби в Чернігівській митниці ДФС - 4 звернення.

У тому числі 11 звернень з питань митного оформлення товарів і транспортних засобів та 1 звернення щодо повернення транспортного засобу, вилученого у праві про порушення митних правил.

Під час особистого прийому у 16 випадках громадянам були надані роз’яснення з порушених питань. 1 звернення  щодо надання благодійної фінансової підтримки  регіональному відділенню Товариства Червоного Хреста України було задоволено.

Скарги на  особистому прийомі громадянами не заявлялись.

Випадки повторних звернень та неодноразових звернень громадян, а також колективних звернень громадян на особистому прийомі за звітний період в митниці відсутні. 

  У 2 випадках начальником митниці проведено особистий прийом громадянин, які є:

1 - інвалідом війни;

1 - учасником бойових дій (учасник АТО).

Вказані звернення стосувалось питань працевлаштування та проходження служби в Чернігівській митниці ДФС. Під час проведення особистого прийому начальником митниці особисто були надані заявникам всі необхідні роз’яснення щодо діючого порядку прийому громадян на державну службу, переліку необхідних документів для кандидата та щодо проходження служби в органах ДФС.

У січні-грудні 2017 року до Чернігівської митниці ДФС не надходили звернення щодо здійснення особистого прийому від інших громадян, які потребують соціального захисту, зокрема від жінок, яким  присвоєно  почесне  звання України „Мати-героїня,”  інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв Соціалістичної Праці, Героїв Радянського Союзу та Героїв України, від ветеранів війни та праці, а також осіб, що постраждали від аварії на ЧАЕС, багатодітних сімей, одиноких матерів, тощо.

 

 

Додаткові матеріали