Територіальні органи ДФС
у Чернігівській області

Офіційний портал
Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Чи задоволені Ви регулярністю оновлення наборів даних у формі відкритих даних на офіційному веб-порталі ДФС (sfs.gov.ua) та на Єдиному державному веб-порталі відкритих даних (data.gov.ua)?

Графік прийому громадян посадовими особами

-

З метою забезпечення конституційних прав і свобод громадян, вирішення проблемних питань, які виникають у платників податків, в управлінні ДФС у Чернігівській області за адресою: м. Чернігів, вул. Реміснича, кімната 16,  діє приймальня громадян, де згідно з затвердженим графіком проводяться особисті прийоми громадян посадовими особами.

Попередній запис громадян на прийом до посадових осіб проводиться у робочі дні з 9-00 до 18.00 (п’ятниця до 17.00) за телефоном – 65-23-97.

Запис на черговий прийом до керівництва ГУ ДФС у Чернігівській області припиняється за десять робочих днів до дати особистого прийому, до посадових осіб структурних підрозділів ГУ ДФС у Чернігівській області  – за п’ять робочих днів до дати особистого прийому. Запис на наступний прийом розпочинається в день припинення запису на черговий прийом.


Графік прийому громадян
керівництвом Головного управління ДФС у Чернігівській області

П.І.Б., посада

Дні прийому

Години прийому

Барановський Олексій Володимирович - начальник Головного управління ДФС у  Чернігівській області

середа

10.00 -12.00

Нечай Вадим Васильович - перший заступник начальника Головного управління ДФС у  Чернігівській області

четвер

10.00 – 12.00

Марухленко Олександр Іванович - заступник начальника Головного управління ДФС у  Чернігівській області

понеділок

10.00 – 12.00

Шуба Олег Маркович - заступник начальника Головного управління ДФС у  Чернігівській області

вівторок

10.00 – 12.00

 
 
 

Графік особистого прийому громадян керівництвом Чернігівської митниці ДФС

П.І.Б., посада

Дні прийому

Години прийому

Шавлак Олександр В’ячеславович -  начальник митниці

середа

16.00 -18.00

Коростовський Петро Анатолійович - перший заступник начальника митниці

вівторок

 

14.00 - 16.00

Пахута Віталій Антонович – заступник начальника митниці

понеділок

10.00 – 12.00

Кашперов Ігор Володимирович – заступник начальника митниці

п’ятниця

10.00 – 12.00

Литвиненко Володимир Володимирович – заступник начальника митниці – начальник управління протидії митним правопорушенням та міжнародної взаємодії

четвер

14.00 – 16.00


“Пряма лінія” з начальником митниці працює щосереди  з 15:00 год. до 16:00 год. – тел. (0462) 652-213.

Особистий прийом громадян керівництвом митниці проводиться за попереднім записом. Попередній запис на особистий прийом здійснюється спеціалістом з розгляду звернень та забезпечення доступу до публічної інформації за телефоном (0462) 652-227 у робочий час митниці (понеділок – четвер з 9:00 до 18:00, п’ятниця з 9:00 до 16:45).

Запис на черговий прийом до керівництва митниці припиняється за десять робочих днів до дати особистого прийому. Запис на наступний прийом розпочинається в день припинення запису на черговий прийом.

Особистий прийом громадян керівництвом митниці в містах розташування митних постів «Сновськ», «Новгород-Сіверський», відділу митного оформлення №2 (м. Сновськ, м. Новгород-Сіверський, м. Прилуки Чернігівської області) проводиться за попереднім записом за телефоном (0462) 652-227. Виїзд та прийом здійснюється раз на місяць.

Під час проведення запису на особистий прийом необхідно повідомити своє прізвище, ім’я, по-батькові, місце проживання, реєстраційний номер облікової картки платника податків за даними Державного реєстру фізичних осіб – платників податків або серію та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовились від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті), контактний номер телефону (за наявності) прізвище, ім'я, по-батькові представника громадянина, місце проживання, контактний номер телефону (за наявності), чим підтверджуються повноваження на представлення інтересів громадянина, зміст питання, яке потребує вирішення, історія виникнення питання, чи звертався громадянин з цього питання раніше і куди, чи приймалися рішення за зверненням з цього питання, реквізити документів, якими надавались відповіді на звернення.