Територіальні органи ДФС
у Чернігівській області

Офіційний портал
Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Чи вважаєте Ви, що набори даних у формі відкритих даних є більш зручним способом отримання інформації чим надсилання письмових запитів?

ЦОП Прилуцької ОДПІ

16.11.2012

 

Повна назва ЦОП

 

Центр обслуговування платників Прилуцької ОДПІ ГУ ДФС у Чернігівській області

Адреса (індекс, область, населений пункт, вулиця, номер будинку)

17500, Чернігівська обл., м. Прилуки, вул. Київська, 214

Графік роботи ЦОП

понеділок – четвер: з 9 год.00 хв. до 18 год. 15 хв.

перерва: з 13 год.00 хв. до 14 год. 00 хв.

п’ятниця: з 9 год.00 хв. до 17 год. 00 хв.

перерва: з 13 год.00 хв. до 14 год. 00 хв.

субота: з 09 год.00 хв. до 13 год. 00 хв.

неділя -  вихідний.

Телефон приймальні громадян

(04637) 5-02-73

Телефон консультанта-модератора

(04637) 5-38-05

Телефон куратора ЦОП

(04637) 5-38-55

Електронна адреса

ch.dpi2516@sfs.gov.ua

 


 

Адміністративні послуги, які можна отримати у Центрі обслуговування платників:

 

№ з/п 

Назва адміністративної послуги

Інформаційна картка

Зразок заяви

1

Видача картки платника податків, внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків (ІК-1)

завантажити

 завантажити

 

2

Внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) відмітки про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта (ІК-2)

завантажити

завантажити

3

Реєстрація реєстратора розрахункових операцій (ІК-3)

завантажити

 завантажити

 

4

Реєстрація книг обліку розрахункових операцій (ІК-11-04)

завантажити

завантажити

5

Реєстрація розрахункових книжок (ІК-11-05)

завантажити

 завантажити

 

6

Включення неприбуткового підприємства (установи, організації) до Реєстру неприбуткових установ та організацій (ІК-15-01)

завантажити

 завантажити

 

7

Перереєстрація неприбуткового підприємства (установи, організації) у Реєстрі неприбуткових установ та організацій (ІК-15-02)

завантажити

завантажити

 

8

Видача довідки про сплачений нерезидентом в Україні податок на прибуток (доходи) (ІК-15/17-06)

завантажити

завантажити

9

Підтвердження статусу податкового резидента України (ІК-15/17-07)

завантажити

завантажити

10

Реєстрація платника єдиного податку (ІК-15/17-08)

завантажити

 завантажити

 

11

Надання витягу з реєстру платників єдиного податку  (ІК-15/17-09)

завантажити

завантажити

12

Реєстрація книги обліку доходів та книги обліку доходів і витрат платникам єдиного податку (ІК-17-01)

завантажити

завантажити

 

13

Реєстрація книги обліку доходів і витрат, яку ведуть фізичні особи – підприємці, крім осіб, що обрали спрощену систему оподаткування, і фізичні особи, які провадять незалежну професійну діяльність (ІК-17-02)

завантажити

 завантажити

 

14

Видача довідки про подану декларацію про майновий стан і доходи (податкову декларацію) (ІК-13)

завантажити

завантажити

15

Видача довідки про сплату податкових зобов’язань платником податку – резидентом, який виїжджає за кордон на постійне місце проживання, та про відсутність податкових зобов’язань (ІК-14)

завантажити

завантажити

16

Видача довідки про відсутність заборгованості з платежів до бюджету, що контролюються органами державної фіскальної служби (ІК-23-01)

завантажити

завантажити

 

17

Видача відомостей з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків (ІК-16)

завантажити

завантажити

 

Перелік адміністративних послуг, для отримання яких у Головному управлінні можна звернутися до Центрів обслуговування платників та отримати у Центрі результати їх надання

 

№ з/п

Назва адміністративної послуги

Інформаційна картка

Зразок заяви

1

Видача ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями (ІК-101)

завантажити

завантажити

2

Видача дубліката ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями (ІК-102)

завантажити

завантажити

3

Видача ліцензії на право роздрібної торгівлі сидром та перрі (без додання спирту) (ІК-105)

завантажити

завантажити

4

Видача дубліката ліцензії на право роздрібної торгівлі сидром та перрі (без додання спирту) (ІК-106)

завантажити

завантажити

5

Видача ліцензії на право роздрібної торгівлі тютюновими виробами (ІК-109)

завантажити

завантажити

6

Видача дубліката ліцензії на право роздрібної торгівлі тютюновими виробами (ІК-110)

завантажити

завантажити

7

Видача довідки про внесення місця зберігання алкогольних напоїв та тютюнових виробів до Єдиного державного реєстру місць зберігання (ІК-113)

завантажити

завантажити

8

Переоформлення ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними     напоями (ІК-103)

  завантажити  завантажити
9

Анулювання ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями за заявою суб’єкта господарювання (ІК-104)

 завантажити   завантажити
10

Переоформлення ліцензії на право роздрібної торгівлі сидром та перрі (без додання спирту) (ІК-107)

  завантажити  завантажити
11

Анулювання ліцензії на право роздрібної торгівлі сидром та перрі (без додання спирту) за заявою суб’єкта господарювання (ІК-108)

  завантажити  завантажити
 12

Переоформлення ліцензії на право роздрібної торгівлі тютюновими виробами (ІК-111)

  завантажити  завантажити
13

Анулювання ліцензії на право роздрібної торгівлі тютюновими виробами за заявою суб’єкта господарювання (ІК-112)

 завантажити   завантажити

 

Інші послуги та сервіси, які надаються Центром обслуговування платників:


  1. Проведення звірки з платником податків стану розрахунків з бюджетами за податками, зборами.
  2. Видача посилених сертифікатів відкритих ключів.
  3. Укладання договорів про визнання документів в електронному вигляді.
  4. Надання можливості подати податкову звітність в електронному вигляді з використанням комп’ютеризованого робочого місця, або отримати доступ до мережі Інтернет через Wi-fi.
  5. Надання податкових консультацій.
  6. Надання доступу до публічної інформації.
  7. Запис на прийом до посадових осіб.
  8. Приймання вхідної кореспонденції.
  9. Приймання податкової звітності.
  10. Надання можливості ознайомлення та/або отримання друкованої продукції.