Територіальні органи ДФС
у Чернігівській області

Офіційний портал
Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Ви здійснюєте завантаження (перегляд) наборів даних у формі відкритих даних з розділів:

ЦОП Коропської ДПІ Менського управління ГУ ДФС у Чернігівській області

09.11.2012

 

Повна назва ЦОП

 

Центр обслуговування платників Коропського відділення Менської ОДПІ ГУ ДФС у Чернігівській області

 

Адреса (індекс, область, населений пункт, вулиця, номер будинку)

16200, Чернігівська обл., Коропський р-н,  смт. Короп, вул. Київська, 5а

Графік роботи ЦОП

понеділок – четвер: з 9 год.00 хв. до 18 год. 15 хв.

перерва: з 13 год.00 хв. до 14 год. 00 хв.

п’ятниця: з 9 год.00 хв. до 17 год. 00 хв.

перерва: з 13 год.00 хв. до 14 год. 00 хв.

субота -  вихідний.

неділя -  вихідний.

Телефон приймальні громадян

(04656) 2-16-94, 2-17-99

Телефон консультанта-модератора

(04656) 2-16-94, 2-17-99

Телефон куратора ЦОП

(04656) 2-16-94, 2-17-99

Електронна адреса

ch.dpi2512@sfs.gov.ua

В смт Короп  від Автостанції ( вул. Чернігівська, буд. 2Б ) пройшовши по вул.Незалежності  або їхавши вулицями Горького та Успенська  до вул. Київська буд. 5А,  знаходиться Коропське відділення Менської ОДПІ. (схема проїзду)

 «Місця паркування знаходяться перед адміністративним приміщенням» 

 Адміністративні послуги, які можна отримати у Центрі обслуговування платників:

№ з/п

Назва адміністративної послуги

Інформаційна картка

Зразок заяви

1

Видача картки платника податків, внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків (ІК-1)

завантажити

 завантажити

 

2

Внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) відмітки про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта (ІК-2)

завантажити

завантажити

3

Реєстрація реєстратора розрахункових операцій (ІК-3)

завантажити

 завантажити

 

4

Реєстрація книг обліку розрахункових операцій (ІК-11-04)

завантажити

завантажити

5

Реєстрація розрахункових книжок (ІК-11-05)

завантажити

 завантажити

 

6

Включення неприбуткового підприємства (установи, організації) до Реєстру неприбуткових установ та організацій (ІК-15-01)

завантажити

 завантажити

 

7

Перереєстрація неприбуткового підприємства (установи, організації) у Реєстрі неприбуткових установ та організацій (ІК-15-02)

завантажити

завантажити

 

8

Видача довідки про сплачений нерезидентом в Україні податок на прибуток (доходи) (ІК-15/17-06)

завантажити

завантажити

9

Підтвердження статусу податкового резидента України (ІК-15/17-07)

завантажити

завантажити

10

Реєстрація платника єдиного податку (ІК-15/17-08)

завантажити

 завантажити

 

11

Надання витягу з реєстру платників єдиного податку  (ІК-15/17-09)

завантажити

завантажити

12

Реєстрація книги обліку доходів та книги обліку доходів і витрат платникам єдиного податку (ІК-17-01)

завантажити

завантажити

 

13

Реєстрація книги обліку доходів і витрат, яку ведуть фізичні особи – підприємці, крім осіб, що обрали спрощену систему оподаткування, і фізичні особи, які провадять незалежну професійну діяльність (ІК-17-02)

завантажити

 завантажити

 

14

Видача довідки про подану декларацію про майновий стан і доходи (податкову декларацію) (ІК-13)

завантажити

завантажити

15

Видача довідки про сплату податкових зобов’язань платником податку – резидентом, який виїжджає за кордон на постійне місце проживання, та про відсутність податкових зобов’язань (ІК-14)

завантажити

завантажити

16

Видача довідки про відсутність заборгованості з платежів до бюджету, що контролюються органами державної фіскальної служби (ІК-23-01)

завантажити

завантажити

 

17

Видача відомостей з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків (ІК-16)

завантажити

завантажити

 

Перелік адміністративних послуг, для отримання яких у Головному управлінні можна звернутися до Центрів обслуговування платників та отримати у Центрі результати їх надання

 

№ з/п

Назва адміністративної послуги

Інформаційна картка

Зразок заяви

1

Видача ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями (ІК-101)

завантажити

завантажити

2

Видача дубліката ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями (ІК-102)

завантажити

завантажити

3

Видача ліцензії на право роздрібної торгівлі сидром та перрі (без додання спирту) (ІК-105)

завантажити

завантажити

4

Видача дубліката ліцензії на право роздрібної торгівлі сидром та перрі (без додання спирту) (ІК-106)

завантажити

завантажити

5

Видача ліцензії на право роздрібної торгівлі тютюновими виробами (ІК-109)

завантажити

завантажити

6

Видача дубліката ліцензії на право роздрібної торгівлі тютюновими виробами (ІК-110)

завантажити

завантажити

7

Видача довідки про внесення місця зберігання алкогольних напоїв та тютюнових виробів до Єдиного державного реєстру місць зберігання (ІК-113)

завантажити

завантажити

8

Переоформлення ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями (ІК-103)

  завантажити  завантажити
9

Анулювання ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями за заявою суб’єкта господарювання (ІК-104)

 завантажити   завантажити
10

Переоформлення ліцензії на право роздрібної торгівлі сидром та перрі (без додання спирту) (ІК-107)

  завантажити  завантажити
11

Анулювання ліцензії на право роздрібної торгівлі сидром та перрі (без додання спирту) за заявою суб’єкта господарювання (ІК-108)

  завантажити  завантажити
 12

Переоформлення ліцензії на право роздрібної торгівлі тютюновими виробами (ІК-111)

  завантажити  завантажити
13

Анулювання ліцензії на право роздрібної торгівлі тютюновими виробами за заявою суб’єкта господарювання (ІК-112)

 завантажити   завантажити


Інші послуги та сервіси, які надаються Центром обслуговування платників:

  1. Проведення звірки з платником податків стану розрахунків з бюджетами за податками, зборами.
  2. Укладання договорів про визнання документів в електронному вигляді.
  3. Надання можливості подати податкову звітність в електронному вигляді з використанням комп’ютеризованого робочого місця, або отримати доступ до мережі Інтернет через Wi-fi.
  4. Надання податкових консультацій.
  5. Надання доступу до публічної інформації.
  6. Запис на прийом до посадових осіб.
  7. Приймання вхідної кореспонденції.
  8. Приймання податкової звітності.
  9. Надання можливості ознайомлення та/або отримання друкованої продукції.