Територіальні органи ДФС
у Чернігівській області

Офіційний портал
Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Чи вважаєте Ви, що набори даних у формі відкритих даних є більш зручним способом отримання інформації чим надсилання письмових запитів?

Всі звернення громадян фіскальна служба Чернігівщини розглядала своєчасно

10.01.2018

Впродовж 2017 року до органів ДФС Чернігівської області від громадян надійшло 335 індивідуальних письмових звернень, в т.ч. 4 колективних від 24-ох громадян та 4 анонімних звернення.

За результатами розгляду: надано роз'яснення на 157 звернень, вирішено позитивно – 161, не підлягали розгляду (анонімні) - 4, переслані за належністю – 2, на стадії розгляду перебуває 11 звернень.

За ознакою надходження звернень: 331- первинне, 3 – дублетних та 1 – неодноразове.

У 309 зверненнях порушувались питання контрольно-перевірочної роботи, податків та зборів, 18 звернень стосувалось діяльності центральних органів виконавчої влади. Щодо праці та заробітної плати йшлося у 3 зверненнях, 4 звернення стосувалось соціального захисту та 1 – діяльності місцевих органів виконавчої влади.

Для забезпечення реалізації конституційного права на звернення, керівництвом фіскальної служби області проведено 71 особистий прийом громадян (в т.ч. 1 – колективний). Всього на особисті прийоми звернулось 45 підприємців, 9 - пенсіонерів, 8- робітників, 3 – колишніх працівника органів ДФС,  2- безробітних та 11 громадян, соціальний стан яких не визначено.

Під час особистих прийомів порушувались питання плати за землю, єдиного податку, єдиного соціального внеску, відмови в отриманні реєстраційного номера облікової картки платника податків, ухилення від сплати податків.

Усім заявникам надані своєчасні та кваліфіковані відповіді.