Територіальні органи ДФС
у Чернігівській області

Офіційний портал
Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Який із запропонованих нових наборів даних у формі відкритих даних Ви вважаєте є найбільш пріоритетним

Чернігівське управління щодо зміни процедури реєстрації РРО

27.08.2019

З початку року працівниками Центру обслуговування платників Чернігівського управління Головного управління ДФС у Чернігівській області зареєстровано майже 2600 реєстраторів розрахункових операцій, книг обліку розрахункових операцій та розрахункових книжок.

Як повідомили у відділі обслуговування платників,за рахунок запровадження електронного обміну документами між усіма суб’єктами відносин у сфері застосування реєстраторів розрахункових операцій ((далі – РРО), виробник РРО, центри сервісного обслуговування (далі –ЦСО), суб’єкт господарювання, ДФС) та взаємодії інформаційних ресурсів ДФС, усі реєстраційні дії відтепер здійснюється в електронній формі через Електронний кабінет платника.

Так, з 19.04.2019 набрали чинності зміни до наказу Міністерства фінансів України від 14.06.2016 №547 «Про затвердження порядків щодо реєстрації реєстраторів розрахункових операцій та книг обліку розрахункових операцій», якими запроваджена спрощена процедура реєстрації РРО та книг ОРО.

Фактично введено новий порядок реєстрації РРО та книг обліку розрахункових операцій (далі – книги ОРО), причому виключно за допомогою завірення всіх документів електронним цифровим підписом (КЕП - кваліфікаційний електронний підпис).

Зокрема, платник податків здійснює реєстрацію РРО та книги ОРО на базі однієї заяви без додатків. Заява подається до органів ДФС в електронній формі через Електронний кабінет платника.

Реєструвати в реєстрах нові РРО та ліцензовані для роботи з ними ЦСО - обов’язок виробника або постачальника такої техніки. У свою чергу ЦСО зобов’язаний направити до ДФС в електронній формі повідомлення про укладення договору на технічне обслуговування і ремонт касових апаратів.

Спочатку виробник заносить до реєстру свої ЦСО, потім включає РРО до реєстру. ЦСО відправляє до ДФС повідомлення про укладення договору з підприємством, де буде встановлений РРО. Потім користувач РРО подає заяву про реєстрацію касового апарату. Після цього ДФС повідомляє ЦСО про резервування фіскального номера. Дали ЦСО вводить апарат в експлуатацію і передає в ДФС відповідний акт і довідку про опломбування, а ДФС видає свідоцтво про реєстрацію.

Начальник відділу обслуговування платників Чернігівського управління Олена Фокіна звернула увагу на розповсюджену помилку, яку припускають платники податків при заповненні реєстраційної заяви. Так, до початку реєстрації підприємство має повідомити податкову службу про об’єкти і господарські одиниці, де буде застосовуватися РРО (форма №20-ОПП). Усі розділи реєстраційної заяв1-РРО та 1-КОРОпідлягають обов’язковому заповненню. Звернула увагу платників на те, що графа «ідентифікатор об’єкта оподаткування» розділу 3 заяви 1-РРО та розділу 4 заяви 1-КОРО заповнюється згідно з даними графи 5 «Ідентифікатор об’єкта оподаткування» повідомлення за формою №20-ОПП, поданого до контролюючого органу відповідно до вимог п.63.3 Податкового кодексу України.

З питань, що виникають при реєстрації РРО та книг ОРО слід звертатися до Центру обслуговування платників  за адресою: вул. Кирпоноса, 28, кабінет 14, телефони для довідок: 65-28-08, 65-28-49.