Територіальні органи ДФС
у Чернігівській області

Офіційний портал
Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Який із запропонованих нових наборів даних у формі відкритих даних Ви вважаєте є найбільш пріоритетним

Чернігівське управління Головного управління ДФС у Чернігівській області: Електронний кабінет забезпечує реалізацію прав і обов’язків платників податків

21.06.2019

Чернігівське управління Головного управління ДФС у Чернігівській області наголошує на тому, що Електронний кабінет забезпечує можливість реалізації платниками податків прав та обов’язків, визначених Податковим кодексом України та нормативно-правовими актами, що прийняті на підставі та на виконанняКодексу, законами з питань митної справи.

З початку року працівниками Чернігівської ДПІ Чернігівського управління ГУ ДФС у Чернігівській області видано фізичним особам – підприємцям понад 200 довідок про доходи, отримані від здійснення підприємницької діяльності.

Як зазначила начальник Чернігівського управління Тетяна Рубан, за допомогою меню «Листування з ДФС» приватної частини Електронного кабінету фізична особа - підприємець має можливість надіслати лист (запит тощо) до відповідного органу ДФС. Форма підготовки такої кореспонденції передбачає заповнення або вибір із запропонованих відповідних реквізитів.

Робота у приватній частині Електронного кабінету здійснюється з використанням електронного цифрового підпису (кваліфікованого електронного підпису), отриманого у будь-якому Акредитованому центрі сертифікації ключів.

До речі, отримати електронні довірчі послуги мешканцям  Чернігівської області можна у відокремлених пунктах реєстрації користувачів Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно - довідкового  департаменту ДФС за адресами:

 

     - м. Чернігів, вул. Кирпоноса, буд. 28, 1-й пов., каб. 14, тел.:(0462) 77-49-27;

     - м. Прилуки, вул. Київська, буд. 214, 1-й пов., каб. 6, тел.: (04637) 5-32-65.

        Графік роботи: понеділок – четвер - з 9:00 до 18:00;

                                   п’ятниця – з 9:00 до 16:45;

                                   обідня перерва - з 13:00 до 13:45.

 

 

 

Як прокоментував начальник Чернігівської ДПІ Чернігівського управління ГУ ДФС у Чернігівській області Володимир Луценко, запит на отримання довідки про доходи отримані від здійснення підприємницької діяльності (далі – Запит) складається у довільній формі та повинен містити достатню інформацію про особу, яка звертається із Запитом, предмет Запиту.

Датою подання Запиту є дата його реєстрації в органі ДФС. Протягом одного робочого дня після надсилання такого Запиту до органу ДФС автора електронного Запиту буде повідомлено про вхідний реєстраційний номер та дату реєстрації. Інформацію щодо отримання та реєстрації Запиту в органі ДФС можна переглянути у вкладці «Вхідні документи» меню «Вхідні/вихідні документи» приватної частини Електронного кабінету, відправлені листи  - у вкладці «Відправлені документи» меню «Вхідні/вихідні документи».

Довідка про доходи отримані від здійснення підприємницької діяльності формується в довільній формі та надсилається платнику податків поштою у термін, передбачений ст. 20 1 Закону України від 02 жовтня 1996 року № 393/96-ВР «Про звернення громадян».

Нагадаємо, що вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою: http://cabinet.sfs.gov.ua,а також через офіційний веб-портал ДФС (http://sfs.com.ua).