Територіальні органи ДФС
у Чернігівській області

Офіційний портал
Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Чи задоволені Ви регулярністю оновлення наборів даних у формі відкритих даних на офіційному веб-порталі ДФС (sfs.gov.ua) та на Єдиному державному веб-порталі відкритих даних (data.gov.ua)?

Нові можливості Електронного кабінету

08.02.2018

Чернігівська ОДПІ інформує платників податків про те, що в розділі «Введення звітності» Електронного кабінету платника додано форму F0500602 - «Інформація суб’єктiв господарювання, якi провадять посередницьку дiяльнiсть, пов’язану з наданням послуг з оренди нерухомостi (рiєлтерiв), про укладенi за їх посередництвом цивiльно - правовi договори (угоди)».

Нагадаємо: меню «Введення звітності» надає користувачу Електронного кабінету можливість створювати, редагувати, підписувати та надсилати  податкову, пенсійну та статистичну звітність до органів ДФС, Пенсійного фонду України та органів статистики.

Верхня панель навігації у вікні «Введення звітності» дозволяє обмежити звітність за типами та створювати і вилучити звіти.

Як зазначає ДФС України, платники, що не мали до 01.01.2018 року укладених з органами ДФС договорів про визнання електронної звітності, та платники, у яких після 01.01.2018 закінчився термін чинності сертифікату ключа керівника, у зв’язку з чим автоматично припинив діяти укладений раніше договір про визнання електронної звітності, для подання звітності в електронному вигляді чи з допомогою електронного кабінету чи будь-якого іншого програмного забезпечення, повинні підписати та надіслати заяву про приєднання до договору про визнання електронних документів (форма J1392001 для юридичних осіб, та форма F1392001 для фізичних осіб, в розділі «Введення звітності» група звітів «J(F)13 Заяви».

Без наявності чинного договору про визнання електронної звітності або прийнятої після 01.01.2018 заяви про приєднання до договору про  визнання електронних документів користувачі Електронного кабінету можуть створити та подавати обмежений перелік звітності.

На відміну від подання звітів з розділів J(F)01 - J(F)13, що потребує наявності чинного договору або прийнятої заяви про приєднання до договору про визнання електронних документів, передумовою подання фінансової звітності з розділу S01 є Повідомлення про надання інформації щодо електронного цифрового підпису (форма S1391101 з групи «S13 Фінансова звітність, запити»), яке необхідно створити і надіслати. Створене і підписане в Електронному кабінеті Повідомлення про надання інформації щодо електронного цифрового підпису за формою S1391101 буде автоматично передане в органи статистики, результати обробки та приймання такого повідомлення будуть доступні в Електронному кабінеті серед квитанцій до відповідної заяви.

Вилучений в режимі «Введення звітності» звіт, який був раніше надісланий до контролюючих органів, фізично не буде відкликаний, що дозволяє такий звіт завжди знайти та переглянути.